4.11.11

Black, comfortable and simple.




Et lille dagens outfit. Orkede ikke lige andet end at tage billederne i mit spejl. Havde heller ikke så meget tid, for jeg skal snart på arbejde. Tilbage til tøjet! Jeg har en vintage sweater, Appeal leggings og Vans på i dag. Sort, behageligt og simpelt. Jeg er begyndt at virkelig elske simpelt tøj. Gider ikke rigtigt sådan noget med en masse forskellige mønstre og sådan, men bare tøj i hele farver, specielt sort (hvis man kan kalde sort en farve) og grå. Lidt mærkeligt egentlig.

Nu må jeg se at rejse mig og begynde at tage på arbejde, så jeg endelig kan få startet min weekend!
       

12 kommentarer:

  1. Fine billeder og flot outfit :-)

    SvarSlet
  2. Flot og enkelt outfit :-) Hvad bruger du til hverdag af makeup?

    SvarSlet
  3. Tak! :-) Jeg bruger mascara, nogle gange lidt let lagt eyeliner og dækstift (hvis det er nødvendigt).

    SvarSlet
  4. Jeg er hel vild med sweateren! (:

    SvarSlet
  5. Må altså have mig et par vans! ;-)
    Lækker sweater :-)

    http://alt-er-tabt.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Ja, det må du! :-)
    - Tak!

    SvarSlet
  7. Love til dine vans, og cool blog (:

    Throughmyeyes-laura.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Ja, love til dem, og tak! :-)

    SvarSlet
  9. Super lækkert outfit! Det var godt at du valgte de ''høje'' vans, de er pænest!

    Knus Stephanie Vcitoria.

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Tak! Ja, det er jeg også glad for at jeg gjorde!

    SvarSlet