21.11.11

Blessed is he who reads and those who hear.




Har lige fået disse sko i weekenden. Eller, jeg har dem faktisk fra min søster. Hun kunne - til min fordel - ikke passe dem længere, og lod mig så købe dem af hende. Syntes slet ikke de kommer til sin ret på billederne; de er meget sejere i virkeligheden, men i kan nok godt stadig fornemme hvordan de ser ud alligevel. Det er en af fordelende ved at have ældre søskende; man arver ting. Syntes de er så fine og hyggelige, og så er de rigtig behagelige at have på! Jeg er allerede vild med dem!

Fortsat god mandag, søde læsere!

10 kommentarer:

  1. De er bare super fede. Tak for i lørdags det var bare hyggeligt(-:!

    Kys...
    http://senseoffashion-blogspot.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. De ser super behagelige ud !

    Kig forbi min blog med lækre inspirationsbilleder, DIY's og giveaways!
    http://sofkirke.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Uhh de ser virkelig også lækre ud :D

    Mvh. Michelle-Marie
    miss-michellemarie.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Amalie: Tak! Ja, det var virkelig hyggeligt, må der blive en anden gang! :-)
    SofKirke: Det er de også! Kigger forbi. :-)
    Michelle-Marie: Tak! - Det er de også. :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fede! Hvorfra har du din æble-/frugtkasse?
    Mange knus fra Mathilde

    SvarSlet
  6. ... og hvordan har du gjordt din gadget med faste læsere så smal? :)

    SvarSlet
  7. Tak Mathilde! Det har jeg skrevet i dette indlæg: http://the-black-one.blogspot.com/2011/10/diy-table.html

    - Det har jeg ikke selv gjort, det gør den automatisk. :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er de pæne! Hvor er de fra? Og tror du de er varme nok til vinteren? :-)

    SvarSlet
  9. Tak Raluca! De er fra Havanna Shoes, og ja, jeg syntes hvertfald de er dejligt varme at have på. :-)

    SvarSlet
  10. Jeg kan godt lide farven sort
    Regards

    SvarSlet