2.11.11

+++


Tog disse billeder af min kat for nogle dage siden. Syntes især det første billede blev rigtig sødt, trods min kat er (meget) ond. Men lidt sød kan han nu se ud - når han har lyst. 

Har lige tilmeldt mig en konkurrence på trendsales hvor man skal sammensætte et vinter-outfit med fem items, og man kan vinde 1000 kr. at købe for på trendsales. Det ville være fedt hvis i stemte på mit bud, men syntes helt klart i også skal prøve at tilmelde jer! Find mit bud her.

Hav en fortsat god dag, søde læsere!
      

17 kommentarer:

  1. Nåhh hvor er den sød :-) Er et katte menneske :-)

    SvarSlet
  2. Ja, den ser nu lidt sød ud! :-) Jeg er faktisk mere et hunde menneske, men måske er det fordi jeg faktisk ikke kan tåle katte...

    SvarSlet
  3. Din (onde) kat ser meget (sød) ud :)
    Stemmer på din collage.

    SvarSlet
  4. Haha, tak! Men ja, den er ond! :-)
    - Tak!

    SvarSlet
  5. Den ser nu rigtig sød ud, men har selv en kat og hun er en rigtig diva!! :D

    http://anne-dorthe-aboutagirl.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Ej hvor er de billeder fine, sød kat selvom den er ond. hihi ;-)

    SvarSlet
  7. Så smukke billeder af din søde kat.

    Kys, J.

    SvarSlet
  8. Anne-Dorthe: Haha, jamen så kender du det godt! :_)
    Signe: Tak! Ja, den er bare ond, hæhæ. :-)
    Johanne: Mange tak, Johanne!
    Line-Malou: Tak!

    SvarSlet
  9. Årh den ser sød ud :-) Ligesom min. Men min kat er også mest sød udenpå... Hvorfor er din kat ond?

    SvarSlet
  10. Tak! Fordi at bare man kommer lidt for tæt på, eller hvis man rører den for længe, begynder den at slå efter en. + den hader mig. :-)

    SvarSlet
  11. Åh, hvor er den sød!
    Haha, "den hader mig" :-D

    SvarSlet
  12. Hej Emma, hva er det for et kamera du har?:)
    - du tager simpelthen nogle fantastiske billeder!

    Kram Cecilie.

    SvarSlet
  13. Hej Cecilie, jeg bruger et Sony Nex-5. :-)
    - Mange tak!

    SvarSlet
  14. hvilket redigerings program bruger du :-)?

    SvarSlet
  15. Jeg bruger Toycamera Analogcolor. :-)

    SvarSlet