16.11.11

+++


To små random og underlige billeder fra Photo Booth. Ville egentlig bare vise min Weekday bluse på, og orkede ikke lige at tage det ordentlige kamera frem. Men syntes nu også at sådan nogle billeder her er lidt hyggelige. Blusen er tilpas dejlig, tilpas oversize og den har tilpas lange ærmer, da den er købt i mandeafdelingen. Må ønske mig endnu én af disse til jul; man kan også få den med sorte og bordeaux røde ærmer (mine ærmer er mørkeblå). Tror jeg ønsker mig den med de sorte - selvfølgelig!

Onsdag er en rigtig god dag, for den dag får jeg fri kl. 12:10 og jeg skal ikke på arbejde. Det er bare lækkert! Men denne her onsdag bliver en endnu bedre en, da jeg i dag skal se Breaking Dawn i biografen. Denne her dato har jeg ventet på i lang(!) tid, og endelig er det blevet tid til at tage ind og se den i biografen. Er der andre der også skal se den i dag eller en af de kommende dage?


Kan i have en fortsat god dag!
 

8 kommentarer:

  1. Den er så fed, har haft kig på noget lignende i H&Ms mandeafdeling. Hvor meget måtte du af med? :-)

    SvarSlet
  2. Ja, den er så fed! Måtte af med 180 kr. for den. Syntes selv det var meget billigt! :-)

    SvarSlet
  3. Orh fedt! Jeg skal også selv ind at se den idag her klokken 7... glæder mig bare enormt meget! :-D Hvor bor du egentlig henne? altså ikke stalker creepy agtigt, men hvilken by, haha :-D
    Og btw, elsker din blog og stil<3.

    SvarSlet
  4. Hvor fedt! Glæder mig også utroligt meget! :-) Bor i en by med ca. 30 minutters kørsel syd for Århus :-)
    Tusind tak, hvor er du sød!

    SvarSlet
  5. Trøjen ser for skøn ud, og skal helt klart se efter den, når jeg kommer til Weekday!

    Tager i biografen på fredag for at se Breaking Dawn. Glæder mig! :-)

    walkblack.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Det er den også!

    Kan godt forstå du glæder dig! :-)

    SvarSlet
  7. Jeg så den i går, og du skal kun glæde dig!:)

    // Astrid fra www.howwepose.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Gør jeg skam også! :-)

    SvarSlet