20.11.11

Bloggerevent d. 19. november 2011










Var i går til et bloggerevent i Århus, som Anne Louise, Sisse og Emma (første billede) havde arrangeret. Jeg tog kun få billeder, og ikke alle billeder er ordentligt skarpe osv, men syntes alligevel at de skulle med. Det var en rigtig hyggelig aften, men det var også lidt mærkeligt i starten at skulle møde ens 'bloggere' i virkeligheden. Efter noget tid så blev det heldigvis helt normalt, da man allerede på en måde føler at man kender dem i forvejen!

Det var rigtig hyggeligt at møde dem allesammen, og jeg krydser fingre for at et lignende træf vil blive planlagt i fremtiden!
   

20 kommentarer:

  1. Hej Emma,
    Fine billeder :) Super hyggeligt at møde dig, håber også der kommer mange flere af den slags events! Husk at hilse din søster mange gange :)

    Lou

    SvarSlet
  2. Det var hyggeligt at se dig i går! Ærgerligt vi ikke nåede at snakke sammen. Håber helt klart på flere events!

    Agnes

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud, håber jeg kan komme med næste gang og møde nogle af jer! (;

    SvarSlet
  4. Flotte billeder Emma! Det var rigtig hyggeligt at møde dig, jeg håber vi ses en anden gang :)

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder, fra en rigtig skøn aften. Hyggeligt at møde og snakke med dig Emma! Håber vi ses igen :)

    Lisette

    SvarSlet
  6. Fine billeder og det ser ud som en god dag i havde sammen :-)

    SvarSlet
  7. Fine billeder, ville ønske jeg kunne have været med! :-)
    Xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Lou: Jeg har hilst hende og sagt tak fra dig flere gange! :-)
    Agnes Victoria: Ja, men det var jo også lidt svært at snakke med alle, da der jo faktisk var ret mange. Vi må håbe at der endnu en chance for at snakke sammen! :-)
    Laura: Ja, for det var nemlig rigtig hyggeligt! :-)
    Emma: Tak! Det var også rigtig hyggeligt at møde dig, og jeg håber også på en anden gang! :-)
    Lisette: Tak! I lige måde, håber også at vi ses igen. :-)
    J'adore blog: Tak - og det var det også! :-)
    Caroline Hulbæk: Tak! Ja, ærgeligt du ikke kunne komme, for det var rigtig hyggeligt! :-)

    SvarSlet
  9. Tak for i går, søde Emma.
    Rigtig fedt at snakke med dig :-)
    Der SKAL blive en næste gang!!

    xx

    SvarSlet
  10. Ja, også tak til dig for i går søde Nanna.
    Det var også rigtig fedt at snakke med dig,
    og ja, der SKAL blive en næste gang! :-)

    SvarSlet
  11. Hvilken skrifttype bruger du til din blog?
    Rigtig fed blog du har dig :D

    SvarSlet
  12. Jeg bruger bare Times New Roman. :-)
    Mange tak!

    SvarSlet
  13. Hende pigen på billed 6, hende i den hvide kjole, ved du hvad adressen til hendes blog er??

    SvarSlet
  14. Ja, Michelles blog link er her: http://www.ohyouprettythings.dk/

    SvarSlet
  15. Hej Emma,
    Vil også bare sige tak for en hyggelig aften - du virker som en rigtig sød pige. Er sikker på vi ses igen til et andet bloggerevent :)

    SvarSlet
  16. I lige måde Michelle, du virker virkelig også som en rigtig sød og sjov pige. Det er jeg også helt sikker på. :-)

    SvarSlet
  17. Det var så hyggeligt! Du har rigtig fået stemningen frem på billederne :) Jeg fik godt nok ikke snakket så meget med dig, men du var alligevel bare super sød :)

    http://anne-dorthe-aboutagirl.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. Tak Anne-Dorthe, det er jeg glad for at du syntes! :-) I lige måde, der er nødt til at blive en anden gang. :-)

    SvarSlet
  19. hej super fin blog
    kan du hjælpe mig. hvad er det nu pigen på billede nr 6 med det lange møke hår, blå hat og sorte bluse med hvide prikkes blog hedder.
    hun har en blog men jeg kan ikke finde den.
    Og gider du linke til de to blogs som stod for at lave blog aftenen?

    på forhånd tak.
    /Rikke

    SvarSlet
  20. Hej Anonym. Mange tak! :-)
    Pigen på billede seks hedder Lou, og har bloggen goldenghetto.blogspot.com
    Har linket til de tre blogs som stod for aftenen, bare tryk på navnene, når jeg nævner dem som noget af det første. :-)

    SvarSlet