2.11.11

Deep forest.





Fik lige lyst til at gå en tur i dag, og jeg tog kameraet under armen og skød nogle få billeder. Der var faktisk noget heldigt vejr at fotografere i, da der i dag er meget tåget, og skoven er utrolig smuk i tågen + at det er efterår, hvilket gør skoven endnu mere smuk! 

Sidder lige nu og ser en film med min tvillingesøster og hendes veninde, og snart vil jeg spise noget chokolade og være lidt usund (hæhæ). Før det har jeg været i skole (surprise) og gået rundt i byen med en veninde. Hyggelig onsdag.

14 kommentarer:

  1. De to første billeder er virkelig stemningsfulde!

    /Emma

    SvarSlet
  2. Tak! De er også mine favoritter. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg havde samme plan da jeg stod op... men så kom der bare så mange andre ting i vejen og nu orker jeg det ikke :/

    Mvh. Michelle-Marie
    miss-michellemarie.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Det kender jeg godt, det var også lige før jeg ikke gik turen. :-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle flotte billeder! Man glemmer ofte det positive ved efteråret - de mange flotte farver, det friske vejr - ikke for koldt men heller ikke varmt. Du formår ihvertfald at fange den helt rigtig efterårs stemning! :-)

    // Anna

    SvarSlet
  6. det er godt nok nogle flotte billeder :)

    SvarSlet
  7. Anna S: Tak! Ja, man plejer altid at fokusere på alt det negative ved efteråret, men det er faktisk ret smukt. Tak for din ros! :-)
    Freja: Mange tak! :-)

    SvarSlet
  8. Beautiful photo's! I love autumn, the colours of the leaves are amazing! xx

    SvarSlet
  9. Du har simpelthen fanget alt det smukke i efterår! Elsker specielt den årstid, fordi det giver god grund til at gemme sig væk, eller gå flotte ture i skoven!

    ps. Hvilket kamera+objektiv bruger du? :)

    SvarSlet
  10. Aimee: Thanks! Yeah, the colours are so beautiful!
    Maia: Mange tak! Er jeg glad for at du syntes! Det er lige præcis det efteråret gør!

    - Bruger kameraet Sony Nex-5. :-)

    SvarSlet
  11. Hvor er det dog nogle fantastiske billeder !
    Måske er efteråret ind i mellem lidt klamt og vådt, men smukt er det da godt nok.

    Amalie
    viedemerde5.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Mange tak, Amalie!
    Ja det kan det godt, men så må vi bare fokusere på den smukke del af efteråret.

    SvarSlet
  13. Du er virkelig dygtig. Hvordan redigerer du dine billeder?
    xx.

    SvarSlet
  14. Tak Andrea! Jeg redigerer mine billeder i programmet Toycamera Analogcolor og Photoshop.

    SvarSlet