25.11.11

"If the shoe fits, buy it in every color."







Der har på mange blogs været indlæg om bloggerens forskellige yndlingsting, så jeg er blevet helt inspireret, og så jeg tænkte at jeg lige ville lige vise jer mine fire yndlingssko; ballerinaer med høj plateau fra Shoe Biz, sorte sneakers fra Vans, lædersko fra Vagabond og sorte Converse. Vil i gerne se flere af sådan nogle indlæg? Mine lædersko og Converse er dem der er allermest brugt, som man nok godt kan se på billederne. De af skoene som er mine absolut yndlings af de fire, må lige nu være de sorte Vans. De hænger virkelig på mig fortiden, og de går bare til alt hvad jeg tager på! Det var godt nok et godt køb jeg gjorde mig, da jeg købte dem! Har i nogle yndlingssko, og hvis ja, hvilke?

Nu er det endelig blevet fredag, dvs. weekend, og jeg har ingen planer i weekenden lige nu, så det er dejligt! Hvad der er endnu mere dejligt, er at det bliver december næste uge; den hyggeligste måned på året! Må altså også indrømme at jeg er ved at komme lidt i julehumør ...

God weekend, søde læsere!
  

13 kommentarer:

  1. Super fedt indlæg, gerne flere!
    Synes at de fire par sko som du har, er total must-have! Har selv et par vans, og jeg kunne ikke leve uden dem. KYS

    SvarSlet
  2. Anonym: Tak, dem vil jeg så lave flere af!
    Det syntes jeg godt nok også! Kan heller ikke leve uden mine Vans nu. :-)

    Anonym: Det vil jeg lave!

    SvarSlet
  3. Min allstars er et klart fave - Alle 13 par !

    http://sofkirke.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. 13 par? Hvor vildt! :-)

    SvarSlet
  5. Fine sko! :-)
    Xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Skønne sko!

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. De er godt nok også lækre alle dine sko! :)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fine sko! Kunne selv rigtig godt tænke mig et par sorte vans som dine - de er bare SÅ fede! :-)
    Mine yndlings sko lige pt må nok være mine hvide converse.

    Jeg er selvfølgelig lige blevet en af dine faste læsere, for du har altså bare en mega fed blog. Det ville derfor gøre mig rigtig glad, hvis du gad at tage et smut forbi min blog og eventuelt følge? :-)
    http://swagswaag.blogspot.com/

    Knus
    Lulu

    SvarSlet
  9. Tak Lulu! Kan godt forstå du gerne vil have nogle sorte Vans - de er nemlig SÅ fede! :-)
    Jeg elsker virkelig også bare Converse.

    Tusinde tak fordi du gerne vil følge med i min blog, tak! Kigger selvfølgelig forbi din blog. :-)

    SvarSlet
  10. Det var skam så lidt! Ja, præcis! Har også gået længe og kigget på dem. ;-)
    Kan kun være enig!

    Selvfølgelig, vil jeg det! & det er jeg glad for at høre! (-:

    SvarSlet