29.11.11

Just ordinary things.







En masse tilfældige og random billeder taget i dag; en origami fugl, min søster, udsigt fra mit vindue, skriblerier på min skrivemaskine, tøj på mit tøjstativ, mit vindue og en kop te. Jeg har indtil videre ikke lavet det store. Jeg har egentlig lige nu mest lyst til at se en god film under et varmt tæppe i selskab med en kop varm kakao. Det lyder hyggeligt. Det bliver også rigtig hyggeligt her til december med alle de mange julefilm der bliver sendt i fjernsynet. Julen er i det hele taget bare rigtig hyggelig (i kan godt fornemme jeg glæder mig til på torsdag).

Nu da min overskrift minder ret meget om Lukas Grahams sang Ordinary Things, får i også lige den med. Hvis i endnu ikke har hørt den, hør den, og hvis i allerede kender den, hør den igen, for det er altså en virkelig god sang!

Lukas Graham - Ordinary Things


 

20 kommentarer:

  1. skønne billeder. Og ja, sangen er fantastisk, selvom jeg faktisk er blevet lidt træt af den, fordi jeg har hørt den så meget.. Det er lidt øv!

    SvarSlet
  2. Tak Marie! Det er så ærgeligt når det sker! Det er heldigvis ikke sket for mig endnu.

    SvarSlet
  3. Lukas Graham er for fed! Tænkte på sangen, da jeg så overskrriften.

    PS. Du er pænt go' med det fotoapparat i hænderne :)

    SvarSlet
  4. Ja han er! Det gjorde jeg nemlig også.

    - Er jeg rigtig glad for at du syntes, tak! :-)

    SvarSlet
  5. Virkelig smukke billeder, så stemningsfulde :-)

    SvarSlet
  6. Graham er fantastisk, og ligeså er dine billeder! Glæder mig sindssygt til at han kommer til Horsens engang i foråret :-)

    SvarSlet
  7. Mange tak Julie Kirstine! Det kan jeg godt forstå, jeg vil også rigtig gerne til koncert med ham. :-)

    SvarSlet
  8. Du er virkelig dygtig til at tage stemningsbilleder !

    SvarSlet
  9. Tak! - det er jeg rigtig glad for at du syntes! :-)

    SvarSlet
  10. Flotte billeder!
    Ville forresten lige spørge dig om, hvor du har købt dine Vans (de nyeste)? :-)

    SvarSlet
  11. Og er det ikke noget med at størrelserne i vans er lidt anderledes i forhold til almindelig sko?
    Hvilken størrelse har du i dine vans og hvilken str. bruger du i almindelige? :-)

    SvarSlet
  12. Tak Camilla!
    Jeg købte dem på urbanclothing.dk og jeg bruger normalt 38 i str. og skoene jeg købte var også en 38, og de passer perfekt. :-)

    SvarSlet
  13. På dette billede af dit værelse har du sådan et sjovt lille hjortehovede, eller hvad det nu er, som du har hængt nogle halskæder på. Hvor er det fra? :-).
    http://2.bp.blogspot.com/-aBVv11gSM0U/TpQpt7d67pI/AAAAAAAABWE/LVh_RdxUbnI/s1600/DSC08691.JPG_effected.png

    SvarSlet
  14. Camilla: Jeg vil lige advare dig og sige at Vans TIT er meget små i størrelsen(1-1,5 str. mindre) så ville anbefale dig at købe en større strørrelse. Det har jeg, og min veninde gjort :-)

    SvarSlet
  15. Raluca: Knagen hedder Dear Dear og er lavet Jorine Oosterhoff. :-)

    SvarSlet
  16. du er så dygtig. fine billeder :)

    SvarSlet
  17. Sikke flotte billeder! Personligt kan jeg slet ikke få nok af ordinary things med Lukas Graham.

    SvarSlet
  18. Tusinde tak! Jeg er så enig med dig.

    SvarSlet