11.11.11

My passion.





Modtog dette fine USB halssmykke med posten i dag. Eller, dvs. jeg modtog et nyt et. Mit gamle som jeg fik til min femten års fødselsdag (niende februar) gad bare ikke at virke mere for nogle uger siden, men heldigvis ville hjemmesiden den var købt på gerne sende en ny én. Nu er farver jo egentlig ikke mig, men syntes denne rosa farve var så fin! De kan købes for 399,95 kr. i en masse forskellige farver og former lige her

Har lige været på arbejde, og skal her til aften til klassefest. Skal over til én af mine veninder nu, så jeg må hellere smutte!

God weekend til jer, søde læsere!
   

11 kommentarer:

  1. De er bare rigtig lækre de USB-stik. Har selv den der hedder The family i samme farve som din. Er svært glad for min :D

    Mvh. Michelle-Marie
    miss-michellemarie.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed! Tænkte på om vi måtte se dit fest outfit? ;-)

    SvarSlet
  3. Tak! Det kommer an på om der er nogle billeder hvor man faktisk kan se det ordentligt. ;-)

    SvarSlet
  4. De er så seje, de dér, jeg har selv overvejet at anskaffe mig en. USB-stik er ellers ikke vildt dekorative, men de dér er rigtig fine. :)

    SvarSlet
  5. Nej, det er kun meget få USB-stik som er bare lidt dekorative, men disse fra Kähler er så fine. :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig fed blog, er nu fast læser!

    Kig endelig forbi min, og bliv fast læser der :-)

    - Matilde, http://www.matildeogannasofie.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Tak og velkommen til!

    Kigger forbi. :-)

    SvarSlet