6.11.11

Ring of fire.

Var i går aftes til fødselsdag hos min moster, men hun har faktisk fødselsdag i dag (tillykke) og der gav hun mig denne fine fingerring. I sommers fortalte jeg hende at jeg gerne ville have en ring som har den der specielle og flotte snoning, og hun fortalte at hun havde en ring som så ud som jeg beskrev. I går huskede hun det så, og kom så hen og forærede mig den. Syntes den er så fin og den er allerede en af mine ynglingsringe!

Lige pt. sidder jeg bare og slapper af, mens jeg faktisk burde lave noget nyttigt, som at lave lektier. Men det kan godt vente lidt endnu ...
          

15 kommentarer:

  1. Ih hvor er du heldig. Meget smuk ring!


    http://deardarling-la.blogspot.com/2011/10/httpwww.html

    SvarSlet
  2. Super smuk ring! Kender godt det dér, med at man burde lave noget fornuftigt! :)

    SvarSlet
  3. Ved du, hvor ringen er fra? Den er super fin! Og jeg har en halskæde med samme knude.

    SvarSlet
  4. Den er godt nok fin, kan godt forstå du er glad for den ♥

    SvarSlet
  5. Julie Kirstine: Tak! Ja, det sker lidt for tit! :-)
    J'adore blog: Mange tak! :-)
    Michelle: Nej, det ved jeg ikke. Det er en min moster har købt da hun var på min alder. Tak!
    Signe: Ih tak!

    SvarSlet
  6. Rigtig fin ring. Kan specielt godt lide detaljen med at det er et råbåndsknob. :)

    btm5.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Det er ikke en snoning, men et råbåndsknob :D
    Den er i hvert fald rigtig fin

    SvarSlet
  8. Claudia: Tak. Er det det, det hedder? Haha. jamen så ved jeg det. :-)
    Anonym: Haha, ja det skrev Claudia lige. :-)

    SvarSlet
  9. elsker bare din blog!

    http://sigridleivsdottir.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. så fin ring!
    den er utrolig flot fordi den er så enkel (:


    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Giggi: Jamen tusind tak skal du ha'! :-)
    Kamilla: Tak! Ja, det er netop det der gør den så smuk. :-)

    SvarSlet
  12. Årh hvor hyggeligt!
    Den er simpelthen så fin. Jeg har arvet en magen til, bare i guld, og så lidt tykkere, af min mor. Hun fik den i konfirmationsgave, og den er virkelig en af mine yndlingsringe.

    SvarSlet
  13. Tror der er rigtigt mange piger derude, der har arvet en ringe magen til af sin mor - mig selv inklusiv, Det var min "lykkering" og havde den altid på, indtil den var væk.
    Min søde, søde kæreste fik den speciallavet til mig hos en smukkedesigner, men man kan være heldig at finde dem på markeder. Så dem blandt andet i Århus i august!

    SvarSlet