28.11.11

"Surprise me, and do whatever you want."

Sidder alene hjemme og hører musik, bla. Tim Christensens nye sang, Surprise Me. Lige siden han postede den på hans facebook side for omkring en måned siden, har jeg ikke kunnet stoppe med at høre den! Tim Christensen har gjort det igen ... Har endnu ikke hørt hele hans nye album endnu, men jeg har kun hørt gode ting om det.

På billedet kan i se min iPhone og mine Marshall høretelefoner. Høretelefonerne fik jeg sidste jul, og jeg har elsket dem lige siden. Kan helt klart anbefale jer at købe dem (eller ønske dem til jul) hvis i vil have nogle eller nogle nye høretelefoner. De koster godt nok omkring 7-800 kr. men de er også i rigtig godt kvalitet, der er god lyd og så har de det sejeste retro design.

Tim Christensen - Surprise Me

12 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint billede.

    Annasjalin.blogspot.com
    (Kig forbi - har pt. en give away kørende)

    SvarSlet
  2. Tak Anna!

    - Kigger selvfølgelig forbi.

    SvarSlet
  3. Et rigtig fedt nummer!

    Victoria, x

    SvarSlet
  4. Hej :D
    Som jeg skrev i et tidligere indlæg fed blog du har dig.

    Tjek min ud (den er lige startet op i dag)

    www.the-little-black-dress-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tak igen Sarah! :-)

    Tjekker den ud.

    SvarSlet
  6. Du kan lytte gratis til hans nye album på Spotify :-)

    SvarSlet
  7. Er stor fan af Tim Christensen :-) Han laver noget super godt musik :-)

    SvarSlet
  8. Hvordan har du lavet din header?

    SvarSlet
  9. hvordan har du lavet dine billeder så store?
    elsker dit layout!

    SvarSlet
  10. J'adore blog: Det er jeg også. :-) Ja, han laver noget helt vildt fedt musik!
    Anonym: Fandt først to billeder - ét af en fjer og ét af nogle fugle- og klippede dem sammen i Photoshop, hvor jeg også tilføjede tekst. :-)

    Det har jeg gjort i et program der hedder iRezise (til Mac) hvor man kan gemme sine billeder i hvilken som helst størrelse (mine er 800 px) og så når jeg har sat billederne ind i et indlæg, trykker jeg at billederne skal være i original størrelse. :-)
    - Er glad for at du kan lide mit layout!

    SvarSlet