1.11.11

Wear it black.


Pants: Monki, Fingerrings: Weekday, Gummistøvler: Hunter, Cardigan: Monki, Tee: Weekday.

Nogle fine sorte ting, der står på min ønskeliste i år. Jeg er vilde med at der er en lynlås for lommerne på bukserne, da de jo normalt bare er åbne. Det giver lige bukserne det ekstra der gør at man gerne vil have dem. Ringe har man altid brug for, og disse fra Weekday er så flotte og rå! Hunter gummistøvler er jo bare et must (specielt nu når det bliver vinter) så de er hvertfald også kommet på min ønskeliste! Lige nu har jeg også ret meget brug for en sort, plain cardigan, og kan faktisk rigtig godt lide denne fra Monki. Perfekt til vinter! T-shirten fra Weekday ser bare så fin ud. Man kan bare se hvor god kvaliteten er, og så er detaljen med det opsmøgede ærme også bare lige til at falde for!

Som i kan se, er jeg så småt begyndt på min ønskeliste til i år. Syntes det er så hyggeligt at sætte en ønskeliste sammen. Jeg plejer altid at have alt for mange ønsker, men det er da bedre end at have for lidt. Så har folk da bare noget at vælge i mellem. Har på fornemmelsen at jeg også kommer til at have ret mange igen i år. Sådan kan det jo gå ...

Fortsat god mandag!

8 kommentarer:

  1. ... Og alt i sort. I like! :)
    Jeg ville lige lade dig vide, hvor glad jeg er over at være på din blogroll, og at jeg har skiftet blogadresse til www.eksponeret.blogspot.com :)

    SvarSlet
  2. I like too! :-)
    Det var da så lidt, er selv utrolig glad over at du læser min blog. Ja, det læste jeg lige, retter linket nu!

    SvarSlet
  3. Fin, fin, fin blog du har dig!
    Har efterhånden fulgt den et stykke tid nu, og jeg elsker den!
    Kig forbi min hvis du lyster!

    //Laura
    www.enjoymymomentsblogspot.com

    SvarSlet
  4. Mange tak Laura! Er rigtig glad for at du tager dig tid til at skrive sådan en sød kommentar!

    Kigger forbi!

    SvarSlet
  5. Oppe i fane feltet, hvor der står "Ida Johanne" hvis man er inde på din blog, feks. Der er der sådan et billede billede af en fugl, Hvordan har du lavet det? :D
    Normalte blogspot, blogs har jo et eller andet hvid tegn, i en orange boks? :)

    - Daniella.

    http://daniellabandholtz.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Inde i Design, oppe i venstre hjørne står der 'Favicon' og så kan du trykke rediger og indsætte dit eget billede, der så kommer i stedet for det der B, og jeg har så et billede af en fugl. :-)

    - Håber det var til hjælp!

    SvarSlet
  7. Er super glad for din blog, og du lægger simpelthen de flotteste billeder op i tide og utide! :-) Kig endelig forbi min og en vens blog, camillaogchris.wordpress.com - det ville gøre mig meget glad.

    SvarSlet
  8. Tak! Er glad for at du kan lide den! :-) Kigger forbi med det samme!

    SvarSlet