26.11.11

"A wish is a desire without an attempt."


Sengetøj: By Nord, Sweater: Monki, Halskæde: Weekday, Kranie: Urban Outfitters, Gummistøvler: Hunter.

Her er et uddrag af mine ønsker til jul; jeg har mange flere end disse fem ting! Syntes det er så hyggeligt at sidde og lave en ønskeliste hvert år, og så syntes jeg lige at jeg ville dele nogle få af dem med jer! Sengetøjet ønskede jeg mig også sidste år, men det fik jeg desværre ikke (ikke engang halvanden måned efter på min fødselsdag) så jeg må bare prøve igen i år og håbe på at få det denne gang! Sweateren har jeg været inde at prøve i Monki, og den er bare så dejlig og hyggelig. Kraniet (som faktisk er en sparegris) vil være en flot pyntegenstand på mit værelse. Halskæden er så fin under kraven på skjorter, og giver ens outfit en ekstra lille detalje! Hunter gummistøvlerne er - ifølge mig - et must, som jeg er nød til at anskaffe mig - godt at det snart er jul! 

Hvad ønsker i jer i år?
  

13 kommentarer:

  1. Hvordan ser din skoletaske egentlig ud? Jeg ønsker mig nemlig en ny da min gamle er ved at falde fra hinanden, men mangler bare inspiration...

    SvarSlet
  2. Fede ting! Hvilken dato har du fødselsdag? :)

    SvarSlet
  3. Rigtig fede ønsker! Jeg ønsker mig bl.a. et kamerastativ og nogle forskellige skønhedsprodukter :-) Fortsat god weekend,

    Victoria, x
    www.victoriakraft.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Anonym: Min skoletaske er en sort, klassisk vintage lædertaske. Du kan se den i dette indlæg:http://the-black-one.blogspot.com/2011/06/dag-25.html
    Mathilde: Tak! Jeg har fødselsdag d. 9. februar. :-)
    Victoria Kraft: Mange tak! Det lyder også godt, og i lige måde! :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig fede ting du ønsker dig :)
    - Mit største ønske til jul er et stykke tøj fra Veronica B. Vallenes.

    SvarSlet
  6. Tak Kathrine!
    - Det ville godt nok være dejligt at få.

    SvarSlet
  7. Ja, det syntes jeg - åbenlyst - også. :-)

    SvarSlet
  8. - Men det sker nok ikke, jeg tror ikke på at mine forældre kan finde ud af at købe sådan noget (-:

    SvarSlet
  9. Nej, det er selvfølgelig rigtigt - dumme forældre. :-)

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. hvilket program bruger du til at stille billedener op på den måde uden baggrund?
    xoxo

    SvarSlet
  12. Det bruger jeg Photoshop til. :-)

    SvarSlet