17.12.11

"All I see is your smile in the lies."






I dag var lyset udenfor rigtig flot, så det var en perfekt lejlighed til lige at knipse nogle billede, og det resulterede i ovenstående billeder. Eller, det her er bare et lille udsnit af de mange billeder jeg tog. 

I går var jeg så stolt over at jeg intet købte da jeg var i Århus, men så skete der altså det i dag, at jeg kom til at tage med min mor til Horsens, hvor hun skulle købe julegaver, og der kom jeg altså lige til at købe noget. Noget sort, selvfølgelig. Og jeg der lovede mig selv ikke at tage ud at shoppe i december ...

Er i også kommet til at købe noget til jer selv i december?
   

21 kommentarer:

  1. Jeg er desværre også faldet i fælden. Monki havde udsalg på deres webshop og bestilte tøj for over 600 kroner. Og her også, sort, selvfølgelig. Heldigvis med god samvittighed, for har styr på de fleste julegaver! Håber inderligt på at vinde i min skrabejulekalender i løbet af ugen. Haha!

    Isabella.
    http://www.sweateren.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Indtil videre har jeg købt en top, en t-shirt, nogle ringe, en strik og en ear-cuff. Ups, hæhæ. Det er faktisk også alt sammen sort, lige udover ringene! Men flotte billeder, og god jul!

    - Raluca
    fromyheeart.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Isabella: Ja, Monki og deres udsalg har godt nok også fristet mig.. Jeg håber også at jeg får gevinst på min skrabekalender en af de kommende dage, så man får det lidt bedre med sig selv!
    Raluca: Ja, ups, haha. Mange tak Raluca, og god jul til dig!

    SvarSlet
  4. Haha, jeg har faktisk ikke brugt penge men jeg har fuldstændig overbevist mig selv om jeg vinder 5000,- i min skrabekalender så jeg endelig har råd til min baby, AW Brenda! :-)

    Emma http://juststyle-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Ugh, det ville godt nok også være fedt hvis man vandt så mange penge! :-)

    SvarSlet
  6. Forresten Emma: Jeg ved ikke om det er en anbefaling, men jeg har faktisk skrevet et par ord om dig på min blog. :) http://sweateren.blogspot.com/2011/12/my-wish-room-tour.html

    SvarSlet
  7. Neej, det må jeg da vidst lige tage et lille kig på! :-)

    SvarSlet
  8. Dejlige billeder!

    http://stoev-mj.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Super smukke billeder du søde :-)

    SvarSlet
  10. Mange tusinde tak søde Johanne. :-)

    SvarSlet
  11. Åååh, jeg er også kommet til at tømme kontoen til den forkerte side, må jeg sige. En vintage læderjakke til 300kr og en masse stof, jeg skal sy mit nytårsoutfit af. Derudover er det også brugt penge på alt muligt, jeg ikke har lagt mærke til.. typisk! Og i morgen tager jeg på genbrugsshopping - det tegner ikke godt, men i det mindste er det ikke så dyrt ;)

    Du tager nogle super fine billeder forresten!

    knus, Marie fra www.nemesisbabe.dk

    SvarSlet
  12. Det lyder da ret lækkert, det du har købt dig! Men ja, det er nu ret typisk! Når man shopper genbrug får man det altid lidt bedre, da det ikke er så dyrt. :-)

    Mange tak!

    SvarSlet
  13. Super skøn blog du har dig!
    Hvad har du gjort for at få så mange læsere?

    SvarSlet
  14. Tusinde tak!
    Jeg er faktisk også selv helt paf over alle de læsere jeg har fået på så kort tid. Jeg ved det faktisk ikke helt, det kan jeg jo faktisk kun spørge jer læsere om, du ved, hvorfor du f.eks. havde lyst til at følge min blog, hvad fangede dig osv. :-)

    SvarSlet
  15. Fede billeder! hvor har du købt bøjlerne henne? :)

    http://vildeharer.blogspot.com/

    Har en GIVEAWAY i gang på min blog! :)

    SvarSlet
  16. kakaobilledet er vidunderligt. :)

    SvarSlet
  17. Sophia bach: Tak! Dem har jeg købt på et renseri. Tror man kan gå hen i ethvert renseri og spørge dem om du kan købe nogle af deres renseribøjler, og så er de vildt billige. :-)
    Sarah: Mange tak, er jeg rigtig glad for at du syntes! :-)

    SvarSlet
  18. Sikke en smuk kat du har <3

    SvarSlet
  19. SH: Tak! Ja, han er nu lidt pæn..
    Rikke: Tak!

    SvarSlet