19.12.11

Any colour, so long as it is black.




Jeg skrev i lørdags at jeg var kommet til at købe noget - ups - og det var denne sorte strik fra H&M Divided. Den er sort, varm og oversize - perfekt til dette efterårs- / vintervejr. Jeg fandt den i en H&M butik i Horsens, og i den butik er der bare altid noget af det tøj, der er udsolgt i Århus, så den er rigtig god! Som i nok kan se, er den en str. 40, men det opdagede jeg egentlig først bagefter.. Den passede jo helt fint, og så er det kun godt at den er lidt oversize.

Nu har jeg hele fem styks sorte strikke, og jeg håber da at få udvidet samlingen en smule på lørdag! Lad det nu blive jul, tak!
  

17 kommentarer:

  1. Kunne du ikke tænke dig at tage nogle billeder af dit værelse? Jeg har nemlig tænkt mig at lave lidt om på mit værelse her i ferien..:-)

    SvarSlet
  2. Det har jeg faktisk gjort i oktober, her er linket til indlægget: http://the-black-one.blogspot.com/2011/10/room-tour-111011.html :-)

    SvarSlet
  3. Hvor fint! Og at den er fra min arbejdsplads gør den ikke mindre skøn! :D

    SvarSlet
  4. Tak! Nej, det gør det hvertfald ikke! :-)

    SvarSlet
  5. Hej Emma! Din blog er virkelig fed, helt klart en af vores yndlings.
    Fed trøje (har den også selv hehe)

    Esse og Kamma

    Håber du vil kigge forbi
    fashionskumfidus.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej Esse og Kamma! Tusinde tak, det er jeg rigtig glad for at høre!
    Haha, ja den er dejlig. :-)

    - Kigger forbi.

    SvarSlet
  7. Din blog er så skide pæn! Og vil du ikke vise hele din samling (ved ikke om du har gjort det før)?

    Knus Emma
    www.blogdilemmaet.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hvor er den fin :-)
    Kig forbi min blog og deltag i konkurrencen om et flot armbånd :-)
    http://jadoreblog.dk/konkurrence-2

    SvarSlet
  9. Emma: Ih tak! Jo, det kan jeg da godt gøre en af de kommende dage!
    J'adore blog: Tak!

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Rigtig fine billeder.. Hvilket kamera bruger du egentlig? :-)

    Xoxo fra Marie – kig meget gerne forbi på: www.ohdeermarie.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Mange tak! Jeg bruger et Sony Nex-5 :-)

    - Kigger selvfølgelig forbi!

    SvarSlet
  13. det hedder vist 'as long as..' :) den ser enormt dejlig ud, den strik. h&m laver nu nogle fine ting indimellem.

    SvarSlet
  14. Faldt lige over din blog - den er super, super fed! Virkelig inspirerende, må jeg sige :) Er helt klart fast læser nu.

    Vil du kigge forbi min? www.tanke-vrimmel.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Nej, for det troede jeg nemlig også, men det passer faktisk, da det er et citat. :-) Ja, H&M laver nu nogle fine ting ind imellem.

    SvarSlet
  16. Ej hvor sjovt den strik har jeg også lige købt i sort :)

    Kig forbi min blog, da jeg har skrevet lidt om din blog på min :)
    www.the-little-black-dress-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Amanda: Tak - hvor er du sød! :-) Er glad for at du vil følge med.
    - Kigger forbi din blog!
    Sarah: Haha, ja, hvor sjovt! :-)
    - Hvor pænt af dig, kigger forbi med det samme! :-)

    SvarSlet