6.12.11

+++





Her er hvad jeg har købt i Monki; en lækker grå strik. Har for noget tid siden prøvet den i butikkerne, men da det var tæt på jul, besluttede jeg bare at ønske mig den i julegave. Men så i sidste uge kunne jeg få rabat på online plus få et nyt nummer af Monki Magazine med, så jeg var jo nødt til at købe noget, og jeg valgte så denne. Jeg syntes den er så fin - har den også på i dag - og bedst af alt, den har en god kvalitet. Har alt for lidt tøj der har en god kvalitet, det er så meget blødere og behageligere at have på!

Kan i have det godt, søde læsere!
   

7 kommentarer:

  1. Den virker da til at være ret lækker :-) Godt køb!

    SvarSlet
  2. Det er den også. :-) Tak!

    SvarSlet
  3. De der små papirsfugle du har rundt omkring, laver du selv dem? :) Og hvis du gør, har du så en lille hjælpe-guide til hvordan, eller kan du bare?

    Synes de er SÅ søde! :D

    SvarSlet
  4. Ja, det er nogle jeg laver selv. :-) Jeg har lært at lave dem af min mormor for nogle år siden, men fandt lige en YouTube video hvor du kan se hvordan man gør: http://www.youtube.com/watch?v=FSijU52XJ7w

    - Ja, jeg syntes også de er rigtig søde! :-)

    SvarSlet
  5. Super fint billede med origami fuglene i fokus !

    SvarSlet