20.12.11

Bloggen skifter domæne.

Har noget nyt og spændende at fortælle jer om. Det er noget der er blivet arbejdet på i et stykke tid. Min blog rykker nemlig over på Bloggers Delight. Jeg er selv utrolig glad for det, og håber at i læsere er lige så begejstrede og spændte som jeg! Der vil egentlig ikke være de store ændringer i bloggens indhold, domænet er bare blevet rykket, layoutet er ændret og der kommer større billeder. I vil fremover kunne finde bloggen på theblackone.dkHar allerede fået mit login til Wordpress, så jeg kan vidst allerede begynde at skrive derinde nu, så fremover vil de nye indlæg komme på theblackone.dk 

Jeg er utroligt glad for alle de læsere bloggen har fået, siden jeg oprettede bloggen i maj, og jeg håber at i, mine søde læsere, vil følge med!
  

30 kommentarer:

  1. Åh nej. Tak for denne gang

    SvarSlet
  2. Det er jeg da ked af at du syntes. :-)

    SvarSlet
  3. Virkelig fed blog! Hvilket redigerings program bruger du?

    SvarSlet
  4. Mange tak Anna Agathe! Bruger programmet Toycamera Analogcolor. :-)

    SvarSlet
  5. Synes fandeme(pardon my french) det er godt klaret! Thumbs up til dig, Emma! :)

    SvarSlet
  6. Det bruger jeg også. Men må indrømme du ret meget bedre til det end mig!

    SvarSlet
  7. radeonraddic: Tusind tak! Hvor er du sød! :-)
    Anna Agathe: Haha, tak skal du have!

    SvarSlet
  8. Det her kommer nok til at lyde negativt, men hvor jeg dog synes det er ærgerligt! Synes I det hele taget at bloggers delight er begyndt at gå meget ned af bakke, og at der er så mange fede bloggere som hele tiden bliver rykket derover. Næsten alle de blogge jeg plejede at læse før i tiden er over på bloggers delight nu, så jeg læser dem desværre ikke mere. For det første synes jeg at de reklamer der er derinde fylder for meget, og så er der vel også en del der kun gør det for at få penge. Det ville bare være rigtig fedt hvis bare én blogger kunne takke nej til tilbudet.. tja, det er bare min mening, men tror desværre ikke at jeg kommer til at læse med mere. Sorry. :-)

    SvarSlet
  9. Åh Emma stort tillykke! :)
    Hvor er det dejligt for dig, det fortjener du. Du som person er fantastisk, men også din blog.
    Jeg syntes det er fint du er rykket over på bloggers delight. Jeg vil altid følge dig <3

    Kram Lisette

    SvarSlet
  10. Pauline: Jeg er da rigtig ked af, at du har det sådan med Bloggers Delight! Fra mit syn, fylder reklamerne ikke meget, og jeg kunne aldrig finde på at gøre det for pengene! Fandt faktisk først for en måned siden, ud af at bloggerne derovre fik penge for det (dumme Emma). Jeg syntes bare at det er et vildt godt netværk, og jeg er stolt af at have blevet en del af det. Jeg ville blive ked af at miste dig som læser, så jeg håber du stadig vil følge med Pauline! :-)
    Lisette: Tak sødeste Lisette! :-)
    Mange tusinde tak, du er jo så sød som altid!
    Hvor er jeg glad for at have en læser som dig, og jeg er så glad for at have mødt dig! Vi må snart ses igen <3

    SvarSlet
  11. Øv, det er jeg rigtig ked af! Synes det er så ærgerligt når folk flytter derover - derovre er bloggene så ensartede (i layoutet) og jeg kommer aldrig ind og ser på dem.. Som nævnt for nogle dage siden eller deromkring er du jo noget nær min yndlingsblog.. Øv! :-(

    Knus
    soedesofieskriver.blogspot.com
    sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Hvor er jeg glad på dine vegne!
    Dog er jeg også enig med Pauline, og det er på ingen måde negativt ment imod dig. Jeg synes også at BD er sunket i kvalitet, men steget i kvantitet, desværre :(

    SvarSlet
  13. Inden du rykker vil jeg lige stille et spørgsmål. Her på din blog er din header placeret i midten, hvordan gør du det? Vores sidder i venstre side! På forhånd tak, lyr og ac. :-)

    SvarSlet
  14. Er enig med Sofie om at bloggene minder meget om hinanden (i layoutet) men det er jo stadig dig Emma, som blogger om det samme, ligemeget om det er på blogspot eller BD :)
    Så vil stadig følge din blog! :)

    - Sarah
    www.the-little-black-dress-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Sofie Lindvall: Årh Sofie, det er jeg SÅ ked af at du syntes! Jeg blev så glad da du skrev at jeg var en af dine ynglingsblogge, for du er nemlig også én af mine, og lige præcis dig vil jeg bare ikke miste som læser.. Dobbelt øv! :-(

    Julie Kirstine: Mange tak!
    Jeg er enig med dig i, at de er steget i kvantitet, men syntes nu ikke kvalitetet er sunket pga. det. Men jeg kan også sagtens følge dig, for det er blevet et meget stort netværk! :-)

    Laura og Asta: Inde under Design, og HTML, skal i scrolle ned til der, hvor der står '/* Header'. Ud fra der, hvor der står 'background-postition' skal du skrive center; i stedet for left; :-) Håber det hjalp!

    SvarSlet
  16. Sarah: Ja, de er jo lavet efter den samme 'skabelon' eller hvad man nu siger, så de har visse ligheder. Jeg er så glad for at du ser sådan på det, og at du stadig vil følge med - tak! :-)

    SvarSlet
  17. Mange tak søde Emma, nu bliver jeg helt smigret! Det var rigtig hyggeligt at møde dig, og jeg håber da helt klart vi ses igen! :)

    Husk lige meget hvad, så er det din beslutning. Så længe du føler, at DU har gjort det rigtige <3

    SvarSlet
  18. Tillykke, søde Emma :-)
    Glæder mig til at følge dig endnu mere fremover!

    xx

    SvarSlet
  19. Årh, TILLYKKE Emma! Jeg kan sagtens forstå at du takkede ja til tilbudet. Hvor er det fantastisk. :-)


    God jul! Knus, Rosanna. <3
    http://rosannamyway.blogspot.com/

    SvarSlet
  20. Øv øv dobbelt øv .. men held og lykke!

    www.linehald.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Følger dig det nye sted, så! Og tillyke :)

    SvarSlet
  22. Lisette: Tak søde Lisette!
    NLR: Mange tak søde Nanna! :-)
    Rosanna P: Tusind tak, hvor er du sød! :-)
    LineHald: Tak!
    Andre Cabral: Tak, det er jeg glad for at høre! :-)

    SvarSlet
  23. Kan man stadig følge dig på BlogLovin? :-)

    SvarSlet
  24. Addddd. lorte bloggers delight

    SvarSlet
  25. Mia: Har sendt en anmodning til Bloglovin, om at flytte læserne herfra over til theblackone.dk så det skulle snart gerne være i orden. :-)
    Anonym: Det er jeg da ked af at du syntes, men det er jo også bare din mening. :-)

    SvarSlet
  26. Jeg syndes det er godt gået sis <3<3<3
    - Og du kan da være ligeglad med, at der er nogle der ikke følger med :-) De ved slet ikke hvad de går glip af!

    SvarSlet
  27. Fuck jer andre bloggere! Hader i bare Bloggers delight, fordi der ikke er nogle der gider at betale for jeres lorte blog!
    disrespekt....

    SvarSlet
  28. Sara: Tak søsser! <3
    Anonym: Tak for din ærlige mening! :-)

    SvarSlet
  29. Åha ja.. så skete det. Ej Emma det er sguda skide godt klaret og hvor må du være stolt over dig selv! Jeg er nu også gået lidt død når det gælder bloggers delight, men det skal da ikke stoppe mig i at føgle dig! Knus

    Ps. Og til jer der ligefrem ikke gider at følge Emma bare fordi hun flytter til BD, jaaa det siger lidt hvor meget i egentlig kan lide Emmas blog! Og til dig Sofie Lindvall, hvis Emmas blog er din yndlings så følger du hende selvom hun flytter til BD, hvis ikke er det hvis bevis nok på at du går rundt og siger til alle, at de alle er dine ynglings bloggere!! Sorry for brok, men det gør mig sgu sur..sådan noget! :-)

    SvarSlet
  30. Line: Tak Line, hvor er du sød! Er også selv rigtig glad over det! Det er der nogle der er, men det er godt at vide du følger mig på trods af det - tak!

    P.s. Jeg kunne ikke have formuleret det bedre.. :-)

    SvarSlet