16.12.11

"I'm staring up into the night."

Lidt Instagram billeder fra i dag, hvor jeg har været på jule-tur med min søde klasse. Som i måske kan se, så var vi i Århus, hvor vi har været på Aros, og efter det måtte vi gerne blive længere tid i Århus og shoppe julegaver (og drikke Caffé Latte på Baresso). Jeg har selv fået købt de julegaver jeg skulle, og købte ikke én eneste ting til mig selv (er faktisk lidt stolt). Jeg havde egentlig planlagt at tage mit kamera med, men orkede ikke rigtig at skulle bære rundt på en taske, og så er det jo godt at have Instagram app'en på ens iPhone som man bare kan tage billeder med i stedet for. Syntes også at billederne bliver meget sjovere med alle de effekter de kan få. 

Jeg har desværre ikke fået juleferie endnu - det får jeg først på onsdag - men min juleferie slutter så til gengæld også lidt senere. Jeg tror heldigvis det bliver nogle ret lette dage næste uge, så det kan jeg godt se frem til alligevel.

God weekend!
  

13 kommentarer:

  1. Instagram er super at have med sig alle steder, når man ikke har sit kamera med ;)


    Jeg har en giveaway på min blog på
    et gavekort på 500 kr. til Nelly.com
    Jeg tænkte det måske kunne være noget for dig :)

    Giveawayen:http://www.bloglovin.com/m/3239874/350952244/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnd3dy5saXNlZW1pbGlhLmRrJTJGMjAxMSUyRjEyJTJGZ2l2ZWF3YXktNTAwLWtyLW5lbGx5LWNvbS5odG1s

    Kh Lise Emilia

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt :-) Og fede billeder!

    Kig gerne forbi -
    http://www.efter-klang.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Lise Emilia: Ja, det er rigtig smart. :-)

    Det lyder fedt, jeg kigger hvertfald lige forbi!

    Camilla: Tak. :-) Det var også rigtig hyggeligt!

    Følger da allerede din fine blog!

    SvarSlet
  4. Fine billeder! Elsker instagram :-)
    //Thit

    SvarSlet
  5. Super fine billeder! Ville ønske, at jeg selv havde en mobil med instagram! Eller måske bare en fed mobil med et ordenligt kamera, det ville også fungere. Det er nemlig ikke altid lige let at slæbe et stort spejlrefleks med sig rundt :-)

    SvarSlet
  6. Tak Anna S! Ja, det er ikke altid lige let at slæbe sit kamera med sig rundt. Du må håbe du får en ordentlig mobil til jul, så. :-)

    SvarSlet
  7. Følger du min?
    Det tror jeg ikke? :-)

    http://www.efter-klang.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Jo, følger den på Bloglovin. :-)

    SvarSlet
  9. Så fine billeder, søde altså!

    /Knus fra Johanne - kig meget gerne forbi på: www.goldenfashiondreams.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Ih, mange tak Johanne! Er glad for at du kan lide dem. :-)

    SvarSlet
  11. De billeder der. Det hele ser så hyggeligt ud.
    Kig gerne forbi min blog.
    mettesvane.blogspot.com
    kys

    SvarSlet
  12. Tak Mette!
    Kigger forbi. :-)

    SvarSlet