7.12.11

"Life takes time, and time takes life."



Nogle tilfældige billeder, jeg tog udenfor da jeg kom hjem fra skole. Jeg vil helt vildt gerne have taget nogle sne billeder, men når der ligger sne om morgenen, er det for mørkt til at tage billeder, og når man kommer hjem og der er lyst, er sneen smeltet i løbet af dagen. Men det sene efterårs-vejr er nu også ret flot ...

Har lige været på arbejde og bagefter tog jeg et lille smut forbi genbrugen - da den ligger lige overfor - og jeg købte da også noget en lille ting. Det viser jeg jer måske en anden dag. Lige nu vil jeg forberede mig på dansk terminsprøve som er i morgen - wish me luck!
   

10 kommentarer:

  1. Good luck :-)
    Og skønne billeder som altid!

    xx

    SvarSlet
  2. Tak Nanna. :-)
    Endnu engang tak - Du er sød som altid!

    SvarSlet
  3. Selvom det ikke er snebilleder, så er de fuldstændig vidunderlige alligevel!

    SvarSlet
  4. Mange tak, hvor er du sød!

    SvarSlet
  5. Smukke billeder.:-)

    http://lauralouisesblog.blogspot.com/

    SvarSlet