11.12.11

The lights are shining bright.


Min søster har købt nogle lyskæder og har hængt dem på sine tøjstativer. Så nu er der rigtig hyggeligt inde på hendes værelse med alle de lys, og så tænkte jeg at i lige kunne få noget inspiration hvis i nu selv har et tøjstativ i lige vil 'pynte'.

Har brugt min dag på at købe julegaver i Aarhus med min mor og søster. Jeg fik nu ikke købt nogle julegaver selv (ups) og jeg kom endda til at købe to ting. Jeg havde ellers lovet mig selv ikke at købe ting til mig selv i december, men jeg havde heller ikke lyst til at gå hjem med ingenting efter en lang dag derinde. Hvad jeg har købt skal i nok få at se i morgen. 

Vi ses, søde læsere!

16 kommentarer:

  1. Hyggeligt at hilse på dig :)
    Jeg nåede lige at få købt lidt gaver, plus en til mig selv og en honningkage - lige til at overkomme på en søndag.

    Lou

    SvarSlet
  2. Ja det var det. :-)
    Det var godt du fik købt lidt julegaver, jeg fik jo ikke købt nogen selv - det lyder lækkert med den honningkage.

    Emma

    SvarSlet
  3. Ej må vi ikke være så heldige at se de ting du købte? :-)

    Ps. Troede det var dit værelse pga. billedet, har dig og din søster det samme billede? Det er nemlig super flot! ;-)

    SvarSlet
  4. Jo, dem får i at se i morgen. :-)

    Haha, vi har det samme billede fordi det er vores bedsteforældres bryllupsbillede, og vi elsker begge gamle familiebilleder. :-)

    SvarSlet
  5. Det er også bare hyggeligt! Sig mig er billedet af pigen "Hope sandoval"? :-)

    SvarSlet
  6. Ja det er! Hehe, nej, det er af min mormor. :-)

    SvarSlet
  7. Nej jeg mener det på øverste billede! Til højre ved siden af dine bedsteforældres bryllups billede! ;-)

    SvarSlet
  8. Og det skulle ikke være fra anonym! Vane du ved! tæhæ ;-)

    SvarSlet
  9. hvis du med højre mener venstre, så er det vist good old twiggy... har i iøvrigt ikke også begge to dét? :) jeg har selv lyskæder på mit tøjstativ, det er det hyggeligste! og det ser så fint ud.

    SvarSlet
  10. Line: Nårh, det er et billede af Twiggy. ;-)
    Sarah: Jo, det billede har vi begge to. :-) ja, lyskæder er bare så hyggeligt!

    SvarSlet
  11. Åh, det ser godt ud!!! Ih altså, må nok sige at din blog er gået hen og blevet en af mine absolut favoritter! :-)

    Knus
    soedesofieskriver.blogspot.com
    sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Ih tak Sofie! Hvor er du sød! Din blog er altså også en af mine favoritter, elsker at den er så personlig. :-)

    SvarSlet
  13. Hahaha! Bare glem det! Men twiggy hænger da til højre!? og ikke venstre Sarah ;-) Kunne på lang afstand slet ikke se at det var twiggy, og troede at det var hope sandoval! haha, men nu i siger det kan jeg sagtens se at det er hende! Og så enda et af hendes meget kendte billeder flot Line! Tæhæ ;-)

    SvarSlet
  14. Haha, det kunne jo ske for enhver! ;-)

    SvarSlet
  15. Super hyggeligt ;) hvor har du købt de tynde bøjler henne?

    SvarSlet
  16. De er købt på et renseri. Man kan få dem på nok alle renserier og de er rigtig billige. :-)

    SvarSlet