12.12.11

Something new.






Her er hvad jeg købte i går, da jeg var i Århus. En choker fra Pieces og en basic cardigan fra H&M. Jeg gik faktisk og ledte efter en sølvfarvet choker, og fandt så heldigvis en fra Pieces (efter at have kigget i adskillelige butikker, hvor der kun var dem i guld tilbage). Fandt også en sort og hvid cardigan fra H&M, som faktisk var på min ønskeseddel til jul, men da den var lige foran mig, kunne jeg ikke lade være med at købe den. Hovsa. Sådan kan det jo gå ...

Fortsat god mandag!
  

8 kommentarer:

  1. Hvad kostede den der choker?

    Knus
    Annasjalin.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den kostede 100 kr. :-)

    SvarSlet
  3. Kender det godt :-)Hov skulle lige spørger om man kan skrive kommentarer på Bloglovin?:-)

    SvarSlet
  4. J'adore blog: Tak. :-)
    Mia: Haha, godt jeg ikke er den eneste! Ja, det kan man sagtens. Bloglovin minder meget om Google Friend Connect, hvor der kommer et link op når der er nye indlæg, og når man trykker på linket kommer man hen på indlægget. :-)

    SvarSlet
  5. Fint! Elsker din blog. :)

    Knus Emma
    www.blogdilemma.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Er vild med den enkle choker :-)
    Lige sådan de skal være efter min mening!

    xx

    SvarSlet
  7. Emma: Tak! - og tak igen. :-)
    NLR: Det er jeg også! - less is more. :-)

    SvarSlet