3.12.11

"Still in lonely nights I know lost can be found."

Et random billede af den strik jeg har på i dag. Den er en af de julegaver jeg fik sidste jul, og jeg er stadig helt vild med den. Den har et rigtig flot mønster og den er så rar og behagelig at have på; sådan en man bare kunne bo i hele vinteren. Den er fra Monki, og kan desværre ikke købes i butikkerne mere, men jeg har set en strik i Vero Moda der minder lidt om den. 

Min weekend skal jeg bruge på julehygge, god mad og lektier (den sidste kunne jeg godt undvære).

Hvad skal i lave i weekenden? 
  

13 kommentarer:

  1. Mums den er lækker! Men altså, selvfølgelig er den det, når nu den er fra Monki ;-)

    Knus
    soedesofieskriver.blogspot.com
    sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det er jo nemlig lige det, Sofie! ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den altså bare fin Emma! :-)

    Knus herfra.

    SvarSlet
  4. Den ser super lækker ud!
    Jeg er vild med din blog!

    Jeg vil blive rigtig glad hvis i ville kigge forbi min nyopstartede blog!
    http://a-song-of-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Super sprød blog :)
    Læste din blog for nogle måneder siden, og har ikke kunnet finde den.. Nu har jeg endelig fundet den igen, og har selvfølgelig trykket fast læser.

    Håber du måske vil tjekke min ud, og måske blive fast læser!
    Knus
    http://annalock.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Johanne: Tusinde tak Johanne! :-) Også knus til dig herfra.
    Rebecca: Tak - det er den også!
    Anna: Tak Anna! - så var det godt du fandt den igen, er glad for at du gerne vil følge med. :-)

    SvarSlet
  7. ej, hvor er den fin! den ser virkelig comfy ud også. jeg skal bruge (eller, har brugt) weekenden på arbejde, lidt shopping med mit nye medarbejderkort, og mere arbejde...

    SvarSlet
  8. Tak Sarah! Den er også rigtig comfy. Ja, nogle gange er man jo nødt til at arbejde...

    SvarSlet
  9. Super fin blog! Er blevet fast læser, håber du vil tage et kig fordi vores, og evt. blive fast læser, nu hvor vi er af din:-)

    x - celikeblack.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Tusinde tak! Er da allerede fast læser af jeres skønne blog. :-)

    SvarSlet
  11. jeg har fulgt dig i et stykke tid nu, og er kommet frem til det, at din blog stensikkert er en af mine yndlings! ser frem til dine kommende indlæg.

    xoxo frederikke
    panisk.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Det er jeg SÅ glad for at høre, tusinde tak!

    SvarSlet
  13. Hej Emma, jeg kan rigtig godt lide din blog og er nu blevet fast læser :-)

    http://whenthelightsturnon.blogspot.com/

    SvarSlet