13.12.11

"Throw it in this bag."




Denne kamerataske er en af de adventgaver min tvillingesøster har fået her i december. Den er vintage og købt på trendsales. Hun fik den egentlig kun fordi hun syntes den var pæn - og det er den også - men så da hun fik den, indså vi at det var en kamerataske. Hvad er endnu bedre, er at Sony Nex-5 kameraet passer perfekt i den, så hvis jeg fra nu af skal et eller andet sted hen med kameraet, kan jeg lige stjæle den her taske fra min søster og putte det derned. Jeg har før prøvet at finde en pæn kamerataske, så kameraet var nemmere at tage med rundt, men uden held ... Så det var godt at min søster fik den her!

I morgen skal jeg til min sidste terminsprøve. Glæder mig bare til de er overstået, og til at der kommer juleferie! Ferie er jo altid godt, men specielt juleferien er god, da den indeholder både jule- og nytårsaften! Dejligt!

Kan i have det godt!
  

24 kommentarer:

  1. Den er suuuper fed!

    Anna
    http://annalock.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin :-)
    //Thit

    SvarSlet
  3. Nej hvor er den fin!
    Din søster virker også rimelig cool!

    kys
    nieren-clara.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tasken er virkelig fin!(:
    Kunne ikke lade vær med at lægge mærke til slutningen, hvor du jo skriver, at du skal til terminsprøve. Bliver du ikke nervøs? Det er noget jeg kæmper rigtig meget med lige for tiden. Jeg bliver meget nervøs, også når det bare er en test, der ikke tæller for noget... Hvordan har du det med sådan noget? Unskyld, hvis det er sådan lidt for personligt at svare på.(:

    SvarSlet
  5. Clara: Ja den er!
    Det bliver hun nok glad for at høre!
    Marie: Helt enig! :-)
    Nej, nej, det er slet ikke for personligt at svare på. Men jo, selvfølgelig bliver jeg nervøs, det kommer jo til at være på ens halvårskarakterer. I morgen er jeg lidt mere nervøs, for der er det tysk, og jeg har jo kun haft tysk i 2,5 år. Men jeg er altid nervøs for at se karakteren og se hvordan jeg har klaret mig! :-)

    SvarSlet
  6. Ej hvor er den bare sej!! Åh, den er lækker.. Gad også godt have en dejlig kamerataske - det er ret slasket at rende rundt med det i skoletasken :-/

    Knus
    soedesofieskriver.blogspot.com
    sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hold da op, hvor er den fed! :-)

    http://www.efter-klang.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Sofie: Ja, syntes også den er ret sej! Meget bedre end at kameraet bare ligger og ruller i ens taske, ja. :-)
    Camilla: Ja, det er den hvertfald! :-)

    SvarSlet
  9. Hey Emma. Super fin taske! Du siger at du har svært ved at finde en pæn kamera taske? Jeg har et link til en lækker hjemmeside, tjek det ud!
    http://www.onabags.com/
    Kærligst Nanna.
    http://nannaeverythingiknow.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Virkelig flot taske, og rimelig old school!
    Fed blog i øvrigt :)
    Kram Julie..
    http://julie-astrid.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. har din tvillingsøster også en blog? :-)

    SvarSlet
  12. Nanna J: Tak for linket, tjekker det ud med det samme!
    Julie Astrid: Ja, den er så dejligt old school! - Tusinde tak! :-)
    Anonym: Nej, det har hun desværre ikke. :-)

    SvarSlet
  13. Hold da op den er fin!
    Har selv lige købt en vintage jakke idag, det er skønt jo ;-)

    Picture-that-aj.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Helt enig!
    Hurra for genbrug! :-)

    SvarSlet
  15. Har også for nylig købt en lækker firkantet kernelædertaske på loppemarked til 80 kr !
    Den passer perfekt til at have min lille kamerataske og mit ekstra objektiv med!
    Wunderbar !

    SvarSlet
  16. Ej hvor er den sød! :-)

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet
  17. Ja, den er helt vildt lille og nuttet! :-)

    SvarSlet
  18. Har din søster også en blog? ellers kunne det være sjovt hvis du viste et billede af hende og dig nu når i er tvillinger! :-)

    SvarSlet
  19. Nej, det har hun desværre ikke. Skal nok prøve at huske på det med et billede af os to, men du skal ikke forvente så meget, for vi ligner overhovedet ikke hinanden selvom vi er tvillinger. :-)

    SvarSlet
  20. Den er godt nok bare vildt fin!

    http://justbayswater.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Ja, det er den hvertfald!

    SvarSlet