8.12.11

Vigtigt: ændringer mht. Google Friend Connect.





Update: Det er vist kun blogs der ikke er en del af blogspot hvor Google Friend Connect bliver lukket ned for. Men vil stadig anbefale jer at lave en bruger på Bloglovin, da i sikkert også følger blogs der ikke er en del af blogspot, for dem vil i ikke kunne følge d. 1. marts 2012.

Har lige fundet ud af at Google Friend Connect holder op med at virke d. 1. marts 2012, så alle jer der følger mig der vil altså ikke længere kunne gøre det. Derfor ville jeg lige opfordre alle jer der følger mig via. Google Friend Connect at oprette en bruger på Bloglovin og følger mig derinde i stedet. Jeg følger selv alle mine blogs på Bloglovin og har altid gjort det, og det fungerer rigtig godt! I kan lige så godt begynde at bruge Bloglovin nu og vænne jer til det, inden Google Friend Connect går ned i marts.

Syntes det er rigtig irriterende at Google afskaffer Google Friend Connect, men håber at i vil følge mig på Bloglovin i stedet!
 

14 kommentarer:

  1. Jeg har lige tilføjet dig på bloglovin, så jeg nu sikre mig at jeg stadigvæk kan følge dig :)) Jeg håber også at du vil følge mig,

    Victoria, x
    www.victoriakraft.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Har godt hørt lidt om det..
    Syntes også det er ufatteligt dumt, når det jo fungere så fint!
    Ved du hvorfor? - Og har du læst det et sted (link)? :-)

    SvarSlet
  3. Det er kun bloggere uden for blogspot der kommer til at lide under det. :) Du kan stadig følge blogspot bloggere og beholde dine blogspot-følgere.
    http://heartifb.com/2011/11/28/google-cancels-google-friend-connect-what-that-means-for-you/

    SvarSlet
  4. Victoria Kraft: Følger da allerede din lækre blog!
    Camilla: Jeg har læst det på adskillige blog, bl.a. www.sisselykke.dk
    Sofkirke: Hvad mener du præcist? :-)

    SvarSlet
  5. At looklab brugere, kommer til at miste læsere der læser via google.
    Du kommer ikke til at miste google læsere, fordi du er en del af blogspot.

    De bloggere der ikke benytter blogspot skal du til gengæld gemme, fordi du ikke kommer til at kunne følge dem via google.
    Men du kan stadig følge dine blogspot bloggere som før.

    Det er sådan jeg har opfattet det udfra følgende link:
    http://heartifb.com/2011/11/28/google-cancels-google-friend-connect-what-that-means-for-you/

    SvarSlet
  6. Hej. Os der bruger blogspot kommer ikke til at miste det. Det er kun dem, som bruger wordpress og samtidig google friend connect :-)

    SvarSlet
  7. Godt jeg har nogle som dig Line-Malou og Sofkirke der kan opdatere mig lidt! ;-) Har også skrevet en lille update i teksten. :-)

    SvarSlet
  8. Rigtig øv! Men følger dig allerede på bloglovin :) ♥ ♥

    SvarSlet
  9. Ja! Følger også dig. :-) ♥

    SvarSlet
  10. følger dig da helt klart!

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Opretter en med det samme:-)

    SvarSlet
  12. Det er også smartest. :-)

    SvarSlet
  13. Så det gøre ikke noget, hvis man har sin blog via. blogspot? (-;
    Forresten SKØØN blog! (-;

    -www.bellevuee.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Nej, så gør det ikke noget. :-)
    - Tusinde mange tak!

    SvarSlet