9.12.11

"We will never learn to live, that's why we live to learn."






Source: Unknown

En lille håndfuld flotte og inspirerende billeder! Det er længe siden jeg har lavet et inspirationsindlæg, så syntes lige tiden var til det. Jeg ved desværre ikke helt hvor de er fra, da jeg tit finder billeder på blogs og tumblr's og bare gemmer dem i en rode mappe på min computer. Det kender mange af jer sikkert til!

I aften skal jeg til en julefrokost hos en af mine veninder. Det skal nok blive rigtig hyggeligt! Desværre har min veninde tvunget mig til at tage farver på, da mit sorte tøj ikke ligefrem skriger jul - øv! Men det skal nok blive hyggeligt på trods af det ...

God weekend, søde læsere!
  

8 kommentarer:

  1. du kan lave billedets navn om til hjemmesideadressen, du finder det på, mens du gemmer det. så er det lettere at finde frem til. :) stakkels dig, jeg ville godt nok føle mig underligt tilpas i farvet tøj. hvis det da var alt andet end grå.

    SvarSlet
  2. Fine inspirations billeder :-)
    xoxo

    najaolesen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej hvordan laver man det billede der bevæger sig? :-)

    Hilsen
    Josefine

    http://wugiie.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Sarah: Ja, det har jeg også tænkt på at begynde at gøre. Skal bare lige tage mig sammen. :-)
    Ja, det så også helt underligt ud til mig - var nødt til at droppe farverne senere på dagen.
    naja olesen: Tak Naja! :-)
    Josefine: Det billede hedder en gif, og jeg har lavet det på et program der hedder GIFfun på min Mac. :-)

    SvarSlet
  5. Ej åha vi har det så svært i farver, det er sååå synd for os, ej jamen for satan da, hvor slemt kan det være??!

    SvarSlet
  6. Haha, meget slemt! Hvis man ikke er vant til farver, føler man sig altså virkeligt underligt tilpas, og så ser det mærkeligt ud. :-)

    SvarSlet
  7. Forstår dig! Har virkelig også svært ved det der med farver.
    Ved du om man kan få GIFfun til windows? og,super flot blog du har dig!
    http://outofcategory.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Godt der er flere der har det på samme måde som mig!
    Nej, det tror jeg ikke man kan, men man kan godt få andre hvor man kan lave GIF billeder. :-)
    - Mange tak!

    SvarSlet